Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 3 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
02.09.2025 Румунія: РО-Віньєтка. Зміни в схемі стягнення плати за проїзд...    
02.09.2025 Щодо надання послуги оформлення ENS – ICS2...    
02.09.2025 Посібник ЄС із подання ENS у різних країнах....    
02.09.2025 Болгарія. Підвищення ставок дорожнього збору
З 1 вересня 2025 року Болгарія підвищила...
    
01.09.2025 Латвія. Щодо обов’язкової реєстрації іноземних громадян...    
30.08.2025 Латвія. Обов'язкова реєстрація іноземних громадян....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Про Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації
 Шановні перевізники!

У доповнення до інформації від 20.10.2008 року АсМАП України повідомляє про те, що Міністерство внутрішніх справ своїм наказом від 13.10.2008р. N 534 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798) затвердило Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (додається).

Згідно з пунктом 9 Порядку у разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки (вказані нижче), працівник автомобільно-технічної інспекції (АТІ) ДАІ МВС України робить відповідну відмітку в пункті 17 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.

14. Відомість про результати технічного контролю:

(а) гальмова система та її складники
(b) система випуску
(c) вміст СН / димність випускних газів дизельного двигуна
(d) вміст СО (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ)
(e) рульове керування та його складники
(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації
(g) колеса/шини
(h) підвіска (видимі дефекти)
(і) шасі (видимі дефекти)
(j) переобладнання
(к) інші недоліки згідно з підпунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 року №1306
(із змінами)
(l) підтікання палива та/або оливи

Оскільки зазначений нормативний акт має важливе значення та може суттєво вплинути на роботу українських автоперевізників, Секретаріат АсМАП України просить Вас уважно ознайомитись з його положеннями.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis