Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 3 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
02.09.2025 Румунія: РО-Віньєтка. Зміни в схемі стягнення плати за проїзд...    
02.09.2025 Щодо надання послуги оформлення ENS – ICS2...    
02.09.2025 Посібник ЄС із подання ENS у різних країнах....    
02.09.2025 Болгарія. Підвищення ставок дорожнього збору
З 1 вересня 2025 року Болгарія підвищила...
    
01.09.2025 Латвія. Щодо обов’язкової реєстрації іноземних громадян...    
30.08.2025 Латвія. Обов'язкова реєстрація іноземних громадян....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо питання порушення режиму праці та відпочинку, яке виникло не з вини водіїв
 

Шановні перевізники!

Під час зустрічі Голови Укртрансбезпеки Євгена Зборовського з українськими водіями, які з 6 листопада не можуть виїхати з Польщі через страйк місцевих перевізників, надходили типові питання щодо дотримання режиму праці та відпочинку:

У зв'язку з блокуванням кордону немає можливості дотримуватися режиму праці та відпочинку. Чи буде Укртрансбезпека нас штрафувати за порушення яке виникло не з вини водія ?
Відповідь Укртансбезпеки:

У випадку відсутності можливості дотримання режиму праці та відпочинку або перерваної паузи на відпочинок, водій повинен:

  • зробити роздруківку тахографу, на якій написати причину, що призвела до порушення (відповідно до статті 9 ЄУТР);
  • після того, як зроблено запис на роздруківці тахографу, водій має знайти найближче безпечне місце для відпочинку та здійснити перерву на той час який потрібно.

У випадку здійснення усіх вищенаведених дій, Укртрансбезпека не буде застосовувати до водіїв штрафних санкцій.

Примітка: використання тахографу без картки водія цифрового тахографу заборонено!

На стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки, водії, що здійснюють міжнародні вантажні перевезення за бажанням можуть пройти перевірку на дотримання ними положень ЄУТР.

 В цьому році інспектори Укртрансбезпеки повністю забезпечені картками контролерів до тахографів. За допомогою цих інструментів інспектор може перевірити дотримання водієм режиму праці та відпочинку і у разі виявлення порушення притягнути порушника до адміністративної відповідальності. Важливо, що за результатами перевірки у цифровому тахографі автоматично фіксується інформація про проведену перевірку, зокрема дата перевірки. В подальшому перевірка режимів праці та відпочинку водія здійснюється від крайньої перевірки».

Більше інформації в Telegram-каналі та на сторінці Укртрансбезпеки у Facebook.

Департамент транспортної політики

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis