Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 30 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу

Гарячі новини
27.12.2024 Латвія. Щодо введення обмежень на ввезення палива...    
26.12.2024 Що робити перевізнику у разі втрати, викрадення, вилучення або зіпсування дозволу?...    
26.12.2024 ЄКМТ 2025 року щодо готових до видачі дозволів ЄКМТ...    
22.12.2024 Щодо розподілу дозволів ЄКМТ на 2025 рік...    
23.12.2024 Відкрито подачу заявок на отримання дозволів ЄКМТ2025!...    
23.12.2024 Румунія: штрафи за непередачу GPS-координат у системі «Електронний транспорт» відтерміновано ...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Відновлення перевезення сільськогосподарської продукції територією Польщі можливе з використанням системи SENT PL
 

За попередніми даними однією з умов відновлення транзиту сільськогосподарської продукції територією Польщі є, поряд з застосуванням системи Т1, реєстрація перевезення в системі моніторингу транспортних перевезень SENT.

Перевезення товарів, які звільнені від сплати митних зборів (зерно, птиця, мед та бджолині продукти, яйця) потрібно буде заявляти в системі SENT. Це було погоджено на польсько-українських переговорах. Наразі польська сторона вже розробила проект такого розпорядження, очікується його прийняття.

Національна податкова адміністрація контролює автомобільні та залізничні перевезення так званих «чутливих товарів», а також торгівлю пальним за допомогою ІТ-системи SENT (Система електронного контролю за перевезеннями).

У системі SENT контролюється:

  • перевезення та обіг товарів, які починаються та завершуються на території Польщі та за її межами,
  • перевезення та обіг товарів, які починається та завершуються поза територією Польщі,
  • перевезення вантажів, які починаються і завершуються поза територією Польщі і завершуються на території Польщі.

Якщо ви відправляєте, отримуєте, перевозите так звані «чутливі товари» або торгуєте пальним, ви зобов’язані повідомити про перевезення в електронному реєстрі SENT та оновити його.

Як перевізник ви також зобов’язані обладнати транспортний засіб пристроєм, що передає геолокаційні дані, та зареєструвати його в системі.

Пристроєм, що передає геолокаційні дані, можуть бути:

  1. Стаціонарний пристрій, OBU (On-Board Unit)– встановлений виробником транспортного засобу.
  2. Зовнішній пристрій, ZSL (Zewnętrzne Urzadzenie Lokalizacyjne), зовнішня система визначення місця розташування (локалізації), пристрій, який використовується для сплати за користування дорогами - е-ТОLL. Як правило купуються у польських операторів ZSL.
  3. Мобільний телефон - потрібно встановити відповідний додаток е-ТОLL PL. Додаток для передачі даних про геолокацію транспортного засобу до реєстру SENT, коли ви перевозите вантажі за системою SENT і хочете передати за допомогою встановленого у вас мобільного додатку e-TOLL PL (Android/ iPhone).

Шукайте відповідну форму заявки перевезення, яке вас цікавить, у списку нижче (форми на сайті  PUESC - https://puesc.gov.pl/en/web/guest/uslugi/przewoz-towarow-objety-monitorowaniem-sent .

Завдяки сервісу ви подасте заявку в SENT і отримаєте контрольний номер. Послуга також дозволяє оновлювати, закривати або скасовувати цю заявку.

Ви можете скористатися послугою за допомогою спеціальних форм або способів, зазначених у розділі «Інші способи користування послугою».

Всі дії в сервісі SENT PL безкоштовні!

Покрокові дії

  1. Створити обліковий запис
  1. Увійти в обліковий запис
  1. Обрати та заповнити відповідну форму - https://puesc.gov.pl/en/uslugi/zloz-uzupelnij-lub-zaktualizuj-zgloszenie-przewozu-i-obrotu-towaru-objetego-monitorowaniem-przewoz-rozpoczynajacy-sie-i-konczacy-sie-poza-terytorium-polski/#formularze.

Заповнення форми можливе польською або англійською мовами і на це дається 30 хвилин.

ВАЖЛИВО: Введіть свою електронну пошту, на яку ви отримаєте підтвердження вашої заявки з контрольним номером вашої заявки

Перед заповненням форми необхідно підготувати відповідні дані.

  • відправників і одержувачів, включаючи їх адреси,
  • перевізник, включаючи адресу та ідентифікаційний податковий номер,
  • транспортний засіб і номер пристрою геолокації (див. вище)
  • місце і дата початку та завершення перевезення вантажів територією країни,
  • товари, що транспортуються
  • товаросупровідний документ.
  1. Подати заповнену форму
  1. Отримати реєстраційний номер заявки-перевезення відповідно до переданої форми.

Ви отримаєте підтвердження вашої заявки з контрольним номером вашої заявки на електронну пошту, яку ви вказали.

Час виконання / обробки заявок та запитів

  1. Реєстрація запитів та заявок - негайно, цілодобово.
  1. Обробка стандартних запитів або заявок, для яких розроблені рішення - на постійній основі, максимальний час обробки заявки до 4 годин.
  1. Обробка заявок, які потребують спеціальних або технічних знань (залежно від режиму роботи - рядок ІІ та ІІІ) у робочі дні з 7:30 до 15:30 – максимальний термін розгляду до 20 робочих днів.
  1. Запити, які потребують спеціальних або технічних знань (залежно від режиму роботи - рядок ІІ та ІІІ) у робочі дні з 7:30 до 15:30. - максимальний термін обробки заявки до 10 робочих днів.

Допомога 24/7/365 через:

  1. Портал Central Service Desk - https://csd.mf.gov.pl/puesc/ess.do
  1. Електронну поштуhelpdesk-eclo@mf.gov.pl
  • в поле теми введіть назву послуги
  • в полі тексту повідомлення напишіть, що не так або що ви хочете дізнатися
  • відправити повідомлення з адреси електронної пошти, яку ви використовували для створення облікового запису на PUESC (логін PUESC)
  1. Телефоном - +48 22 460 59 70

Просимо прийняти до уваги.

АсМАП України (044) 3929159

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis