Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Середа, 3 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
02.09.2025 Румунія: РО-Віньєтка. Зміни в схемі стягнення плати за проїзд...    
02.09.2025 Щодо надання послуги оформлення ENS – ICS2...    
02.09.2025 Посібник ЄС із подання ENS у різних країнах....    
02.09.2025 Болгарія. Підвищення ставок дорожнього збору
З 1 вересня 2025 року Болгарія підвищила...
    
01.09.2025 Латвія. Щодо обов’язкової реєстрації іноземних громадян...    
30.08.2025 Латвія. Обов'язкова реєстрація іноземних громадян....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Міністерство інфраструктури Польщі ухвалило рішення запровадити тимчасові відступи від прийнятих в ЄС правил праці та відпочинку водіїв
 

Шановні перевізники!

Для забезпечення безперебійного постачання товарів Міністерство інфраструктури Польщі ухвалило рішення запровадити тимчасові відступи з 12 серпня 2022р. по 30 вересня 2022р. від прийнятих в ЄС правил праці та відпочинку водіїв.
«Рішення про їх запровадження прийнято у зв’язку з надзвичайною ситуацією, спричиненою війною в Україні, пакетом санкцій ЄС проти Росії та Білорусі та необхідністю підтримувати безперебійне постачання товарів», – повідомляє міністерство.
Тимчасові відступи поширюються на водіїв, які здійснюють внутрішні та міжнародні автомобільні перевезення вантажів територією Республіки Польща.
Ці відступи не поширюються на водіїв автобусів.
Зміни включають:

✅збільшення максимально допустимого щоденного часу водіння з 9 години до 11 години (відступ від статті 6 (1) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимально допустимого щотижневого часу водіння з 56 години до 60 години (відступ від статті 6 (2) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимально допустимого двотижневого часу водіння з 90 години до 96 години (відступ від статті 6 (3) Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅збільшення максимального часу водіння, після якого потрібна 45-хвилинна перерва, з 4 годин 30 хвилин до 5 годин 30 хвилин (відступ від статті 7 Регламенту (ЄС) № 561/2006);
✅можливість для водія проводити регулярний щотижневий період відпочинку у транспортному засобі, якщо він має відповідне спальне місце для кожного водія і транспортний засіб не перебуває в русі .

Застосування тимчасових відступів не повинно погіршувати умови праці водіїв та безпеки дорожнього руху. Роботодавці несуть відповідальність за здоров'я та безпеку своїх співробітників та інших учасників дорожнього руху. Тому доцільно не допускати ситуацій, у яких водій керуватиме транспортним засобом, коли він утомився.

Водії, вводять від руки на звороті реєстраційного аркуша аналогового тахографа або роздруківки з цифрового тахографа, випадки використання відступів.


Ознайомитись з повідомленням Міністерства інфраструктури Польщі (польською мовою) можна  тут https://monitorpolski.gov.pl/M2022000078901.pdf

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis