Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 20 жовтня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
09.10.2025 Україна готується до запуску цифрових дозволів ЄКМТ! ...    
08.10.2025 Пором Карасу-Одеса. Доповнення...    
08.10.2025 Подолання дефіциту працівників у транспортному секторі. Запитальник Світового банку....    
08.10.2025 Словенія: Оновлення плати за проїзд...    
07.10.2025 Відкриття поромних перевезень між Карасу (Туреччина) та портами Одеси...    
06.10.2025 Доводимо до вашого відома офіційне роз`ясне...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
У Білорусі за два місяці виявлено майже 2,2 тис. порушень правил транзитних перевезень
 

Митні органи за два місяці, з моменту набуття чинності постанови Ради Міністрів № 171, виявили майже 2,2 тис. фактів порушень правил транзитних перевезень по Білорусі. До відповідальності притягнули водіїв фірм-перевізників з Литви, Латвії, Польщі, Росії та Білорусі, повідомляє Державний митний комітет.

Основна частина порушень (близько 54%) стосувалася недотримання маршрутів слідування та місць для стоянок і відпочинку. У 43% випадків порушуються терміни транзиту, а в 3% - порушуються і маршрути, і терміни.

Що стосується термінів, то на транзит по Білорусі водіям часто виділяється доба. Найчастіше у них є від 25 до 47 годин. Тобто якщо транзит відкритий у 1.00 одного дня, то відлік представлений на переміщення добу почнеться тільки в 00.00 наступного дня (таким чином, у розпорядженні водія фактично 47). Наприклад, по інформаційних базах митних органів видно, що в середньому перевізнику цілком достатньо 16 годин для проїзду по Білорусі з дотриманням звичайного швидкісного режиму. Тому 94,5% водіїв в середньому витрачають до 24 годин.

Враховуються і можливі форс-мажори, аварії, поломки автомобіля. В такому випадку перевізник має законне право звернутися до митного органу для продовження встановленого терміну транзиту.

Якщо у водія є обґрунтовані причини порушення термінів виїзду за межі Білорусі, до нього не застосовується адміністративне стягнення. Навпаки, йому навіть продовжують термін доставки товарів. Тут враховується наявність черги до в'їзду в пункт пропуску, а при наявності в пункті пропуску системи електронної черги береться до уваги час реєстрації автомобілів в цій системі і тривалість перебування в зоні очікування.

При виникненні таких обставин водії звертаються до республіканського пункт митного оформлення для продовження терміну транзиту. При цьому вивчаються всі обставини, в тому числі чи були відхилення від встановленого маршруту, позапланові і поза встановленими місцями зупинки для відпочинку. Наприклад, в 111 з виявлених порушень адміністративні стягнення до водіїв не застосовувалися з урахуванням наявності обґрунтованих причин.

В цілому чималий відсоток від порушників складають поляки, литовці, латвійці, багато і білорусів. Менше третини припадає на росіян. При цьому підходи до всіх порушників білоруського законодавства однакові, підкреслили в ГТК.

Джерело інформації: БЕЛТА

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis