Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 4 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
02.09.2025 Румунія: РО-Віньєтка. Зміни в схемі стягнення плати за проїзд...    
02.09.2025 Щодо надання послуги оформлення ENS – ICS2...    
02.09.2025 Посібник ЄС із подання ENS у різних країнах....    
02.09.2025 Болгарія. Підвищення ставок дорожнього збору
З 1 вересня 2025 року Болгарія підвищила...
    
01.09.2025 Латвія. Щодо обов’язкової реєстрації іноземних громадян...    
30.08.2025 Латвія. Обов'язкова реєстрація іноземних громадян....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Німеччина. Щодо введення з 25 травня ц.р. заборони проведення водієм в кабіні нормального щотижневого відпочинку (45 годин)
 

Шановні перевізники!

Додатково до інформації АсМАП України від 03.04.2017 р. повідомляємо наступну термінову інформацію.

Щойно Секретаріат АсМАП на наші неодноразові запити отримав відповідь від представництва Міжнародного Союзу Автомобільного Транспорту (IRU) в Європейському Союзі, яким поінформовано, що з 25 травня ц.р. буде введена заборона на проведення нормального (регулярного) щотижневого відпочинку (45 годин) на борту транспортного засобу.

«Зведена інформація:

- Закон визначає, що нормальний щотижневий відпочинок не проводиться водієм в кабіні;

- в тому місці, де водії проводять час відпочинку, повинні бути забезпечені відповідні спальні місця;

Коментар МСАТ: «Мабуть, будь-які ситуації, які «змушують водія перебувати в безпосередній близькості від транспортного засобу або ситуації, коли відсутнє спальне місце, яке може використовуватися водієм поза транспортним засобом», не можуть розглядатися, як придатні спальні місця, оскільки вони не дозволяють надати повного відновлення сил водія.

- у разі виявлення водія, який проводить свій нормальний регулярний відпочинок в кабіні або в іншому місці, яке не обладнане відповідними спальними місцями, буде вважатися, що цей водій не використовує регулярний щотижневий відпочинок (пропорційно);

- таким чином, штрафи, ідентичні з тими, які застосовуються, якщо водій повністю ухиляється від регулярного щотижневого відпочинку, а саме:

• Для водія - 60 євро за кожну годину відпочинку, проведеного в кабіні;

• Для транспортної компанії - 180 євро за годину відпочинку, проведеного водієм в кабіні, оскільки компанія так само не дотримується Закону.

Ознайомитися із німецьким Законом (який був опублікований вчора) можна тут (тільки німецькою мовою) -

www.bgbl.de/xaver/bgbl/start.xav?startbk=Bundesanzeiger_BGBl&jumpTo=bgbl117s1214.pdf

Секретаріат МСАТ у співпраці з німецькими асоціаціями-членами постійно відстежує ситуацію і буде інформувати асоціації - члени МСАТ, як тільки з'явиться нова (і офіційно підтверджена) інформація, особливо про те, як ці нові положення будуть контролюватися, і про те, які докази повинен мати водій / перевізник.»

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis