Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 7 грудня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.12.2025 Щодо додаткових дозволів Республіки Вірменія...    
05.12.2025 Щодо проведення регіональних зборів учасників Асоціації регіону Дніпропетровської Донецької,...    
02.12.2025 Щодо контролю на внутрішніх кордонах Шенгенської зони...    
01.12.2025 Щодо посилення рейдових перевірок...    
27.11.2025 Німеччина
Щодо дистанційної перевірки тахографів...
    
26.11.2025 Польща
Щодо підвищення ставок плати за дороги...
    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Європейська Комісія прийняла правові заходи проти застосування французького і німецького законодавства щодо мінімального розміру оплати праці в автотранспортному секторі (Прес – реліз)
 

Шановні учасники Асоціації!

Доводимо до вашого відома, що Європейська Комісія розпочала процедуру порушення проти Франції та продовжує аналогічну процедуру до Німеччини, у зв’язку з застосуванням французького закону (Loi Macron) і німецького закону (MiLoG) щодо мінімального розміру оплати праці у автотранспортному секторі, про що повідомила на своєму сайті http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-2101_en.htm

Неофіційний переклад прес - релізу Єврокомісії російською додається.

Європейська Комісія 16 червня 2016 року почала справу про порушення проти Франції у зв'язку із застосуванням положень про мінімальну заробітну плату в секторі міжнародних автоперевезень. Додатково знадобився ще один формальний крок – звернення до Німеччині.

Єврокомісія вважає, що положення про мінімальну заробітну плату, які використовуються обома країнами на їх території до міжнародних автоперевезень, порушують правила ЄС про єдиний ринок.

Після обміну інформацією з французькою владою і ретельної оцінки французького закону (Loi Macron), який набув чинності 1 липня 2016 р Комісія прийняла рішення направити лист офіційного повідомлення до Франції. Це перший крок в процедурі порушення законодавства ЄС.

Крім того, Комісія прийняла рішення направити додатковий лист офіційного повідомлення про порушення до влади Німеччини у продовження з розпочатою процедурою в травні 2015 року. Незважаючи на те, подальші переговори з метою досягти взаємоприйнятного рішення жодної відповіді від влади Німеччини не дали, ані наступні обговорення не розсіяли основні побоювання Комісії.

В обох випадках, Комісія вважає, що застосування мінімальної заробітної плати в деяких міжнародних транспортних операціях мають лише незначне відношення до території приймаючої держави-члена і це не може бути виправдано, оскільки створює непропорційні адміністративні бар'єри, які заважають нормальному функціонуванню внутрішнього ринку ЄС. Комісія вважає за необхідне вжити додаткових заходів щодо забезпечення соціального захисту працівників і забезпечити неспотворену конкуренцію, дозволяючи при цьому вільне переміщення товарів і послуг.

Французька та німецька влади тепер мають два місяці, щоб надати відповідь Єврокомісії.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis