Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 19 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проведення засідання укpаїнсько-угорської Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 

Шановні перевізники!

25 червня 2015 року в м. Будапешті відбулося засідання Змішаної укpаїнсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. Враховуючи важливість і вагомість питань квоти угорських дозволів для українських перевізників, Комісію з української сторони очолив перший заступник Міністра інфраструктури України Шульмейстер В.Ю.

Сторони узгодили остаточну квоту вантажних дозволів Угорщини на 2015 рік для українських перевізників в кількості 40550 дозволів відповідно до протоколу засідання Змішаної укpаїнсько-угорської Комісії від 17.03.2015. Пропозиції української сторони щодо виділення додатково 1500 штук транзитних угорських дозволів категорії Євро-4 і введення нової категорії «прикордонних дозволів» були категорично відхилені угорською стороною. При цьому угорська сторона мотивувала свою відмову тим, що по даним митних органів Республіки Угорщина українські перевізники використали за 5 місяців 2015 року не більше 30 % річної квоти дозволів, а угорські перевізники – тільки 15 % річної квоти. Таке незначне використання дозволів пов’язано зі значним зменшенням товарообігу між Угорщиною та Україною.

Відповідно до узгодженої остаточної квоти дозволів на 2015 рік угорська сторона передала українській стороні квоту 2-го півріччя 2015 року у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Кількість

1.       

Універсальні Євро-3 ДЗ

7500

2.       

Універсальні Євро-4 ДЗ

2500

3.       

Транзитний Євро-3

3000

4.       

Транзитний Євро-3 ДЗ

3000

5.       

Транзитний Євро-4

3400

6.       

В/з третіх країн Євро-3 ДЗ

250

Всього:

 =SUM(ABOVE) 19650

При обговоренні попереднього контингенту дозволів на 2016 рік угорська сторона запропонувала установити його в наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Кількість

1.       

Двосторонні Євро-3

6000

2.       

Двосторонні Євро-3 ДЗ

4000

3.       

Транзитний Євро-3

6000

4.       

Транзитний Євро-3 ДЗ

4000

5.       

В/з третіх країн Євро-3 ДЗ

500

Всього:

 =SUM(ABOVE) 20500

Таке значне скорочення контингенту дозволів угорська сторона мотивувала дисбалансом ринку перевезень між українськими та угорськими перевізниками і послалася на статтю 7 Угоди між Урядом України і Урядом Угорської Республіки про міжнародне автомобільне сполучення, яка визначає обмін дозволами між сторонами на основі паритету.

Українська сторона запропонувала установити попередню квоту дозволів на 2016 рік на рівні не нижче остаточної квоти дозволів на 2015 рік.

Крім того, українська сторона звернула увагу угорської сторони на те, що річні контингенти дозволів держав (Австрія, Італія, країни Балканського півострову), до яких здійснюється транзитний проїзд через територію Угорщини, складає більше 25 тисяч дозволів, тобто тільки для транзиту через територію Угорщини українським перевізникам необхідно більше 25 тисяч транзитних дозволів. Українською стороною були приведені вагомі аргументи згідно ГАТТ СОТ про свободу транзиту та Угоди про Асоціацію України з ЄС про непогіршення існуючих умов співробітництва між Україною та ЄС.

Але всі аргументи української сторони не були прийняті до уваги угорською стороною. При цьому угорською стороною наполегливо стверджувалося, що основним документом, що регулює відносини в галузі автомобільних перевезень, являється Угода між Урядом України і Урядом Угорської Республіки про міжнародне автомобільне сполучення.

Після тривалих дискусій і проведення консультацій, українською делегацією було прийнято рішення про неприйнятність умов і кількості дозволів на 2016 рік, запропонованих угорською стороною. У зв’язку з цим українська сторона відмовилася підписувати Протокол спільного засідання Змішаної Комісії і запропонувала перенести розгляд питань на пізніший час, після проведення сторонами консультацій з перевізниками своїх країн і компетентними органами сторін.

Отже кількість дозволів, які українські перевізники зможуть використовувати у 2016 році, залишається невизначеною.

 

Департамент транспортної політики
Секретаріату АсМАП України.
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis