Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 19 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Європейська Комісія проаналізує вимогу Німеччини про мінімальну оплату праці на відповідність законодавству ЄС
 

Шановні перевізники!

Додатково до інформації на нашому сайті від 23.12.2014 р., 31.12.2014 р., 06.01.2015 р. та 17.01.2015 р. стосовно нового німецького закону, який встановлює мінімальну оплату праці, доводимо до Вашого відома наступне.

Міжнародний союз автомобільного транспорту (МСАТ) проаналізував закон Німеччини про мінімальний розмір оплати праці «Mindestlohngesetz (MiLoG)», який набув чинності 1 січня 2015 року, та спільно з національними асоціаціями висловив сумнів з приводу його відповідності законодавству Європейського Союзу і, зокрема, законодавству про ринок та Директиві ЄС про відрядження працівників.

Враховуючи можливі наслідки реалізації закону MiLoG для сектора міжнародного автомобільного транспорту, МСАТ привернув увагу Європейських комісарів з питань зайнятості та транспорту до даної проблеми, а також Ради ЄС, Європейського парламенту та Міжнародної організації праці (МОП).

В даний час відповідні структури Європейської Комісії приступили до розгляду нового закону Німеччини, за підсумками чого буде ухвалено рішення про ініціювання процедури попереднього порушення. Європейська Комісія запросила від компетентних органів Німеччини інформацію про цілі, правові основи і механізми контролю виконання національного законодавства стосовно міжнародного автомобільного транспорту.

Очевидно, в першу чергу буде дана оцінка законності та пропорційності даного національного закону для того, щоб упевнитися, що він не встановлює надмірних обмежень на доступ до німецького ринку. Європейська Комісія готова вжити необхідних заходів, аж до процедури запобігання порушення правил, якщо буде встановлено, що національні обмеження йдуть врозріз із загальними правилами Європейського союзу.

АсМАП України спільно з асоціаціями - членами МСАТ продовжує стежити за розвитком даної ситуації і буде оперативно інформувати вас про будь-які зміни.

Одночасно надаємо для використання у роботі документ Міжнародного Транспортного форуму (ITF), представлений делегацією Німеччини та МСАТ, у якому також зазначений Порядок оформлення Повідомлення «План використання трудових ресурсів для роботодавця» (рос. мовою)

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis