Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Четвер, 19 червня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
11.06.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Харків...    
11.06.2025 Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд...    
28.05.2025 АсМАП України пропонує передачу в оренду TIR-паркінгу в м. Бориспіль ...    
09.06.2025 Щодо надання фактів нестабільної роботи сайту (платформи) PUESC 3-4 червня 2025 року....    
09.06.2025 Транспортний безвіз з Норвегією продовжено до кінця 2025 року!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких Законів України щодо впорядкування міжнародних автомобільних перевезень».
 

22 березня 2012 року Верховною Радою України прийнятий Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування міжнародних автомобільних перевезень» №4621-IV.

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників приймала активну участь у його опрацюванні та відслідковувала на всіх етапах проходження.

Цим Законом після підписання 10.04.2012 року Президентом України та набуття чинності (з дня, наступного за днем його опублікування) будуть врегульовані наступні важливі для галузі питання:

1. Встановлюється чітка процедура підтвердження досвіду роботи для отримання ліцензій на здійснення міжнародних перевезень небезпечних вантажів. У разі реорганізації перевізника – юридичної особи (шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення) досвід роботи набуває новостворена юридична особа. У разі створення юридичної особи, власником або одним з власників якої є автомобільний перевізник, який є фізичною особою-підприємцем, підприємницька діяльність якої припинена, досвід роботи цієї фізичної особи-підприємця набуває новостворена юридична особа. (Досвідом роботи такої новоствореної юридичної особи вважається досвід роботи того власника, який має найбільший строк діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів чи/та вантажів). »

2. Запроваджена процедура, згідно якої у разі перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством у розмірі менше семи відсотків, перевізнику достатньо мати документ про внесення плати за проїзд.

Надання можливості внесення плати без оформлення спеціального дозволу у разі незначного перевищення вагових/габаритних параметрів скоротить час перетину кордону наднормативними транспортними засобами.

3. Законом збільшена відповідальність іноземних перевізників за відсутність необхідних документів (з 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), запроваджена відповідальність за каботажні перевезення та перевезення в/з третіх країн без дозволів у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що наближується до аналогічних покарань у країнах Європи.

4. При перевезенні небезпечних вантажів ліцензійні картки видаватимуться лише на вантажні автомобілі та сідельні тягачі – вилучена вимога щодо наявності ліцензійних карток на причепи та напівпричепи.

5. Закон вносить зміни до статті 53 Закону України «Про автомобільний транспорт», яка передбачає перелік документів для виконання міжнародних автоперевезень:

При виконанні міжнародних перевезень вантажів резиденти України повинні мати:

  • дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення;
  • ліцензійну картку у разі здійснення перевезення небезпечних вантажів;
  • дозвіл щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • «сертифікат відповідності транспортного засобу щодо безпеки руху та екологічної безпеки вимогам країн, територією яких буде здійснюватися перевезення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України»;
  • «документи на вантаж».

При виконанні міжнародних перевезень пасажирів резиденти України повинні мати:

  • дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення;
  • ліцензійну картку на транспортний засіб;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • список пасажирів (при нерегулярних та маятникових перевезеннях);
  • білетно-облікову документацію;
  • схему маршруту.

6. Удосконалюється діюче законодавство в частині контролю посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті за використанням тахографів при міжнародних перевезеннях (в тому числі і цифрових) та в частині наявності сертифікатів транспортних засобів лише у випадках, встановлених міжнародними договорами України.

Департамент транспортної політики
АсМАП України 
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis