Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 22 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
20.12.2024 До уваги перевізників міжнародних автобусних перевезень!...    
20.12.2024 Щодо оприлюднення Протоколів засідання Конкурсної комісії з розподілу дозволів ЄКМТ!...    
20.12.2024 Щодо надання необхідних документів для порожніх транспортних засобів при здійсненні перевезе...    
19.12.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів з 25.12 по 03.01.2...    
16.12.2024 Щодо пріоритету МДП і Т1 в електронній черзі – постанова Кабінету Міністрів України...    
11.12.2024 Щодо затвердження Протоколу № 71 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби
 

Шановні учасники Асоціації!

З метою визначення послідовності дій посадових осіб митних органів при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненню та обліку інформації, яка надходить від фізичних і юридичних осіб за телефоном довіри (абонентський номер (044) 247-27-19) Державною митною службою України видано Наказ №46 від 25.01.2011 р. «Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби».

За телефоном довіри приймаються повідомлення про:

  • можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з боку працівників митної служби;
  • нетактовну поведінку посадових осіб митної служби при виконанні службових обов’язків щодо громадян, приниження їх честі та гідності;
  • затримки під час здійснення митного контролю й митного оформлення товарів і транспортних засобів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
  • замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
  • черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
  • зауваження щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі – митні органи);
  • пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з питань митної справи тощо.

Зазначеним Наказом передбачено, що посадові особи митних органів зобов’язані в термін, що не перевищує 30 днів з моменту отримання повідомлень від фізичних та юридичних осіб перевірити інформацію за повідомленнями.

Крім того, звернення за телефоном довіри вважається повністю опрацьованим, якщо:

1. проведено перевірку інформації, за результатами якої прийнято обґрунтоване рішення прийняти рішення про:

  • проведення службового розслідування стосовно посадових осіб митного органу;
  • проведення тематичної перевірки роботи підрозділу митного органу;
  • інформування правоохоронних або інших державних органів;
  • проведення профілактичних заходів;
  • притягнення посадових осіб митного органу до відповідальності;
  • заохочення посадових осіб митного органу;
  • завершення перевірки інформації у зв’язку з відсутністю неправомірних діянь з боку посадових осіб митного органу;
  • складено довідку про результати перевірки інформації, що надійшла за телефоном довіри Держмитслужби;

2. розглянуто всі поставлені у зверненні питання й у разі необхідності ужито заходів щодо їх вирішення;

3. повністю реалізовані рішення, прийняті за результатами перевірки інформації, а також у повному обсязі виконані доручення керівництва Держмитслужби, Підрозділу;

4. підрозділом отримані від митних органів документальні підтвердження реалізації прийнятих за результатами перевірки інформації рішень.

Зазначеним наказом також встановлено, що за телефоном довіри не надаються консультації з питань митної справи.

Рекомендуємо ознайомитись із зазначеним документом.

Департамент юридичного супроводження
Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis