Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 22 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
20.12.2024 До уваги перевізників міжнародних автобусних перевезень!...    
20.12.2024 Щодо оприлюднення Протоколів засідання Конкурсної комісії з розподілу дозволів ЄКМТ!...    
20.12.2024 Щодо надання необхідних документів для порожніх транспортних засобів при здійсненні перевезе...    
19.12.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів з 25.12 по 03.01.2...    
16.12.2024 Щодо пріоритету МДП і Т1 в електронній черзі – постанова Кабінету Міністрів України...    
11.12.2024 Щодо затвердження Протоколу № 71 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
ПОСЛУГИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ АСОЦІАЦІЇ : бухгалтерський супровід підприємства, оренда програмного комплексу «1С:Бухгалтерія»
 Шановні учасники Асоціації !

Фінансово-економічний департамент АсМАП України разом з сервіс-партнером компанією «Бі Джі Ес Солюшнс» пропонує скористатися новими послугами :

1.Бухгалтерський супровід компанії .

Послуга включає формування бухгалтерської та податкової звітності з викорис-танням програмного комплексу «1С:Бухгалтерія».

Всі роботи можуть бути зроблені віддалено без відвідування офісу, що значно зменшить вартість такого обслуговування. Немає необхідності наймати на роботу фахівця для супроводу «1С».

Вартість абонентного обслуговування залежить від кількості операцій замовника.

2.Оренда програмного комплексу «1С:Бухгалтерія 7.7 ; 8 + 1С:Управління авто-транспортом».

Учасник АсМАП замість купівлі «1С» має можливість отримати віддалений доступ до програми та платити лише за оренду, що дозволить заощадити кошти та платити за програму лише, якщо Вона використовується.

Оренда ПЗ «1С» має на увазі оренду робочого місця на віддаленому сервері, де вже стоїть налаштована база даних «1С», в яку будуть внесені початкові дані про Ваше підприємство згід-но Вашого замовлення. Ви зможете отримати доступ до своєї бази даних за допомогою Інтернет, працюючи при цьому так само, ніби Ви працюєте на своєму робочому місці. При цьому на Ваш комп’ютер не треба встановлювати «1С». Маючи під рукою будь-який комп’ютер з Інтернетом, Ви завжди зможете отримати доступ до свого робочого місця. Не дивлячись на те, що програма розміщена в Дата-центрі, Ви залишаєтеся власником своєї фі-нансової інформації та за бажанням можете отримати свою базу на свій комп’ютер. Оренда програмного забезпечення дозволить Вам повністю легалізувати його використання в своїй компанії..

Переваги послуги:

Характеристики продукту

Придбання «1С»

Оренда «1С»

Початкові витрати

5700 грн./на одного користувача

Стартовий внесок 1020 грн. та щомісячні платежі 300 грн, що включають всі додаткові послуги

Оновлення

Необхідно додатково купувати, починаючи з 6-го місяця використання «1С» - 2520 грн./рік. Для встановлення оновлення необхідно запрошувати фахівця «1С» (середня вартість години роботи – 186 грн).

Оновлення проводиться безкоштовно та оперативно (1-2 дні після випуску)

Мобільність

Можна працювати тільки там, де встановлена програма «1С»

Будь-яка точка світу, де є доступ в мережу Інтернет

Конфіденційність та захист даних

Стандартний захист Вашого ПК, з відповідною загрозою безпеки. В разі поломки ПК втрачаєте доступ до даних. Потребує обслуговування системним адміністратором.

1) Користувач безкоштовно отримує послуги:
- щоденного архівування даних;
- можливість збереження архівів.
2) Високий ступінь надійності та безпеки збереження інформації, який забезпечується сучасним комп’ютерним Дата-центром.
3) Недоступність Вашої бази даних для третіх осіб в разі несанкціонованих перевірок.

Додаткові можливості

За додаткову оплату замовляєте послуги системного адміністрування та фахівців «1С»

1) Забезпечується відповідна швидкість роботи системи,
2) можливість одночасного доступу к «1С» з різних місць цілодобово, що особливо зручно при наявності філій,
3) в вартість оренди входять послуги пов’язані з встановленням та налаштуванням системи

Вартість оренди:

Стартовий платіж складає 1020 грн. Щомісячний платіж за одного користувача – 300 грн. Ціни вказані з урахуванням ПДВ.

В вартість оренди 1C включені наступні послуги:

  • розміщення 1С на віддаленому сервері та доступ до неї із мережі Інтернет
  • оновлення релізів 1С на протязі 1-2 днів з моменту випуску таких релізів
  • управління обліковими записами користувачів «1С»
  • розрахункові потужності серверного обладнання, необхідного для роботи «1С»
  • вартість всіх необхідних ліцензій ПЗ
  • місце під інформаційні бази даних 1С і супутні документи (1 Gb на користувача)
  • мониторинг доступності та продуктивності інфраструктури, яка необхідна для роботи платформи 1С
  • щоденне резервування файлів даних/бази даних та відновлення за вимогою (глибина збереження – 7 днів)

Стартовый платіж включає:

  • Налаштування віддаленого доступу
  • Налаштування одного віддаленого принтеру для друку документів
  • Початкове консультування користувачів в обсязі 2-х годин.

Для доступу до системи Вам знадобляться:

  • Будь який комп’ютер або ноутбук з операційною системою Windows XP SP2 або вище.
  • Доступ до мережі Інтернет.
  • Ім’я користувача та пароль. Який видається при реєстрації.
  • Підключення до мережі Інтернет (швидкість не менш 256Кбит/сек)

Якщо Ваше підприємство зацікавлено в отриманні такої послуги, то подавайте заявку на оренду «1С» по факсу 502-69-09 або на електронну адресу office@bgs-solutions.com.ua
Форма заявки

За додатковою інформацією Ви можете звертатись :

  • Компанія «Бі Джі Ес Солюшнс» за тел. (044) 502-69-08 e-mail office@bgs-solutions.com.ua.
  • фінансово-економічний департамент АсМАП України:
    Тел.044-201-02-35 Гужевська Тетяна Костянтинівна
    Тел.044-201-04-81 Заболотня Ірина Федорівна

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis