Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 22 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
20.12.2024 До уваги перевізників міжнародних автобусних перевезень!...    
20.12.2024 Щодо оприлюднення Протоколів засідання Конкурсної комісії з розподілу дозволів ЄКМТ!...    
20.12.2024 Щодо надання необхідних документів для порожніх транспортних засобів при здійсненні перевезе...    
19.12.2024 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Львів з 25.12 по 03.01.2...    
16.12.2024 Щодо пріоритету МДП і Т1 в електронній черзі – постанова Кабінету Міністрів України...    
11.12.2024 Щодо затвердження Протоколу № 71 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо підстав для застосування статті 38 Конвенції МДП!
 Шановні учасники Асоціації!

Як відомо п. 1 ст. 38 Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП 1975 року) передбачено, що кожна Договірна сторона має право тимчасово або остаточно позбавляти права користування системою МДП будь-яку особу, що винна у серйозному порушенні митних законів або правил, які застосовуються при міжнародному перевезенні вантажів.

З метою єдиного підходу митних органів до застосування положень ст. 38 Конвенції МДП, 23.06.2010 р. Держмитслужба України видала листа № 11/11-10.19/6129-ЕП, яким рекомендувала митним підрозділам на місцях при вирішення питання про позбавлення права користування положеннями Конвенції МДП виходити з наступного.

В основних законодавчих актах, на які спираються у своїй роботі митні органи - Конвенції МДП, Кодексі України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), Митному кодексі України (далі - МКУ) - не наведено визначення "серйозного порушення" закону.

Разом з тим, статтею 12 Кримінального кодексу України (далі - ККУ) передбачено поділ злочинів, у залежності від ступеня тяжкості, на злочини невеликої тяжкості, середньої тяжкості, тяжкі та особливо тяжкі. Злочини, відповідальність за які передбачена статтями 201 та 305 ККУ, в залежності від обставин їх вчинення, визначені тяжкими та особливо тяжкими.

Тому, Держмитслужба вважає, що застосування пункту 1 статті 38 Конвенції МДП до осіб, визнаних винними у вчиненні злочинів під час міжнародного перевезення вантажів, є доцільним у випадках, передбачених статтями 201, 305 ККУ.

Крім того, до серйозних порушень митних правил, залежно від обставин їх вчинення, можуть бути віднесені правопорушення, визначені статтями МКУ, санкції яких передбачають відповідальність у вигляді конфіскації товарів і транспортних засобів, а також правопорушення, передбачене статтею 355 МКУ (дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати податків і зборів або зменшення їх розміру).

Порушення митних правил, передбачені статтями 331, 332, 337, 338 МКУ, можуть визнаватися серйозними у кожному випадку окремо, у залежності від усіх обставин вчинення порушень та з урахуванням їх систематичності.

Також при застосуванні заходів, передбачених пунктом 1 статті 38 Конвенції МДП, слід ураховувати норму статті 39 КУпАП: якщо особа, піддана адміністративному стягненню, протягом року з дня закінчення виконання стягнення не вчинила нового адміністративного правопорушення, то ця особа вважається такою, що не була піддана адміністративному стягненню.

Необхідно зазначити, що окрім статті 38 Конвенції МДП, існують й інші заходи впливу, які митні органи можуть застосовувати до підприємств-порушників, наприклад, спеціальні санкції, передбачені статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність", позбавлення ліцензій, виключення з "білого" та "зеленого" списків тощо.

Департамент юридичного
супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis