Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 1 вересня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
30.08.2025 Латвія. Обов'язкова реєстрація іноземних громадян....    
28.08.2025 Щодо оновлених «Свідоцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів...    
28.08.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Хмельницький з 01.09 по ...    
28.08.2025 Про особливості запуску системи ICS2 в ЄС з 01.09.2025...    
24.08.2025 Угорщина: Обов'язкове повідомлення для мастильних матеріалів та тютюну...    
25.08.2025 Акційна пропозиція від навчально-консультаційного центру АсМАП України!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
 Шановні учасники Асоціації!

З метою покращення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до Державної митної служби України та інших митних органів, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, 14 вересня поточного року Держмитслужбою України видано наказ № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях» (надалі Порядок).

Вказаним Порядком визначається процедура розгляду звернень громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях.

Як зазначається в документі розгляд звернень та особистий прийом громадян є важливою ділянкою роботи митних органів, в результаті якої отримується інформація про недоліки в діяльності цих органів, постійно підтримується зв'язок із широкими верствами населення, що сприяє розвитку й удосконаленню митної справи в Україні.

У заявах (клопотаннях) заявниками висловлюється прохання про сприяння в реалізації їх прав та інтересів або про визначення статусу, прав і свобод. У зв’язку з цим потреба у сприянні в реалізації права виникає тільки після того, як громадянин зазнав труднощів з його реалізацією. Так само потреба в допомозі з визначенням права виникає тоді, коли митний орган або посадова особа відмовили громадянинові у визначенні за ним цього права.

Згідно Порядку рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб митних органів можуть бути оскаржені у випадках, визначених статтею 4 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

  • порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
  • створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
  • незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

Просимо прийняти до уваги зазначену інформацію.

Додаток: Наказ Держмитслужби від 14.09.2009 № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях».

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis